dilluns, 31 de gener del 2011

poemes de Montse Germà inspirats en fotografies d'un servidor

port de Zadar

La poetessa Montserrat Germà i Pifarré té un lloc web dedicat a la figura poètica del drís [L'Espai Poètic del Drís"], i en una de les seccions podeu llegir els seus drissos inspirats en diverses fotografies meves: "Drissos amb fotografies de Ferran Cerdans". Sovint em diuen que ofereixo una visió molt poètica de la realitat amb les meves imatges, i potser per això estic especialment agraït de l'obra poètica que han generat les mateixes. De fet, el millor que pot passar a la nostra obra és que serveixi d'inspiració per altres artistes, i si a més els resultats són tan bons com els drissos de la Montse hi ha motius per estar content. Moltes gràcies Montserrat!

5 comentaris:

Clidice ha dit...

Si la fotografia és teva ja és ben cert això de la visió poètica i molt especial :)

Ferran Cerdans Serra ha dit...

moltes gràcies, m'alegres la nit! ;-)

Anònim ha dit...

Gràcies a tu, Ferran, ja que si no hagués estat per la teva previa inspiració a captar l'instant precís per fotografiar aquestes visions, dificilment haurien nascut els meus drissos. Salut i poesia!

Montse

Montse Germà ha dit...

Anònim ha dit...
Gràcies a tu, Ferran, ja que si no hagués estat per la teva previa inspiració a captar l'instant precís per fotografiar aquestes visions, dificilment haurien nascut els meus drissos. Salut i poesia!

Montse

P.D:M'havia equivocat. Havia marcat el comentari com anònim.

Ferran Cerdans Serra ha dit...

Molts gràcies Montse, que és un plaer que facin un ús com aquest de la pròpia obra, fins aviat!