dimarts, 29 de juliol del 2008

Que divertit és dir NO, NO i NO


Feia temps que no disfrutava tant dient NO. Avui m'ha arribat una carta de telefònica en la que se'm demanava si consentia que fessin ús de les meves dades personals per a enviar-me propaganda, tan de seva pròpia com d'altres empreses. En el cas que no fos així, em convidaven a afirmar una, dues, tres o cap de les frases següents, segons el major o menor grau d'intimitat que em vingués de gust de tenir en el futur:

  • No deseo que se trate mi dato de teléfono móvil de contacto para promocionar productos y servicios de Telefónica de España.
  • No deseo que se trate mi dato de teléfono móvil de contacto para que Telefónica de España promocione productos y servicios de empresas distintas a ella.
  • Me opongo a que se trate mi dato de teléfono móvil de contacto para enviar , a través de mensajes sms, publicidad sobre productos y servicios de Telefónica de España similares a los que inicialmente fueron contratados.

Tenia tres opcions, fer-ho per carta, per telèfon (gratuït) o bé en aquesta pàgina web:

www.telefonicaonline.com/consentimientomovil. He escollit aquesta útima opció perquè era la més ràpidament em permetia fer ús de la meva capacitat innata de dir NO (que tothom té però sembla que força atrofiada, pel que ens anem empassant sobretot aquests últims anys)

Per això només tenia de clicar a tres caselles, cadascuna al costat d'una d'aquestes afirmacions,
i alliberar-me, així, de rebre unes quantes dotzenes de missatges publicitaris al mòvil, d'aquests que em fan tanta gràcia.

Per cert, si teniu el fixe a telefònica i encara no us ha arrivat la carta, només necessiteu entrar el número fixe i el núm del mòbil que veu donar de contacte en el seu moment, i podreu dir que NO tres vegades d'un sol cop. Bé, en realitat és NO, NO i ME OPONGO, però ja està bé, no?

La veritat, tot un plaer.