dimecres, 10 de desembre del 2008

objectius de felicitat

"Fer una cosa només en benefici propi és superficial i es torna negatiu. Qualsevol cosa que feu, teniu de fer-la pel bé dels demès i per la posteritat". Yosho Yamamoto, HAGAKURE

Amb tantes reserves de felicitat acumulades del dia del meu aniversari, ara fa tot just una setmana, em trobo en una situació si més no curiosa: abans eres el principal dels meus objectius quan es tractava (i d'això es tracta), de fer feliços als amics, i a través teu donava sortida a gran part els meus excedents d'alegria, de manera més o menys reeixida i amb major o menor èxit.
llegir més...

Però el temps passa i remou la terra i el cel i tot plegat, i ara mateix tinc la majoria de les persones que estimo força lluny de mi, en diferents sentits i per diferents raons. Així, em trobo amb diverses tones de felicitat per a repartir que es tenen de transformar en objectes o fets o paraules; noves persones a les que fer felices amb les meves fotos, les meves hiperbòliques i enigmàtiques ruqueries i, especialment, els meus paranys que amaguen sorpreses en les que caus tot i sospitar (i en el fons saber) que aquí, per alguna banda i ben amagat, hi ha un gat.

No és una sensació nova per a mi, però la disfruto com a tal; la meva vida és ara mateix un quadre en blanc...