dimecres, 7 d’octubre del 2009

el meu fetge no sintetiza LSD

Alai al pantà de Corçà; Ferran Cerdans Serra, 2009

Entenc que algú pugui atribuir la meva aparentment inexplicable felicitat a una ingestió massiva d'al.lucinògens, o a una mutació benèvola (des del meu punt de vista) que permetés al meu fetge sintetizar LSD, però una de les principals raons del meu estat és aquesta gosseta, Alai, que m'alegra el dia des de que em llevo fins que me'n vaig a dormir. Les raons de tot plegat solen ser ben senzilles quan anem a l'arrel.

7 comentaris:

Clidice ha dit...

jo no tinc gosseta, ni gat, ni peix, ni aranya "que me ladre", però també em llevo feliç cada dia :) potser la gosseta treu de tu allò que ja duus i hi participa. En tot cas és molt guapa i em sembla que n'és ben conscient :)

neus ha dit...

ah els mal anomenats 'animals de companyia'! què faríem sense ells? si jo no tingués al 'meu' gat m'hauria tornat boja fa temps... són amics més que acompanyants.

la foto, Ferran, és magnífica!!!

Ferran Cerdans Serra ha dit...

Gràcies Clidice, no li diré que encara s'ho creurà, llavors se li treurà la "guapura" de cop ;-) Potser si que ella és tan sols catalitzadora i canalitzadora de la meva felicitat interna, però ho fa tan bé! A banda d'això, és molt espressiva i sempre fa cares còmiques, que recorden els dibuixos animats (que copien els animals, clar), pel que la sensació de no poder-se aixecar del sofà de riure és prou habitual XD

Ferran Cerdans Serra ha dit...

Elur! al picasa hi ets en català, Neus? ;-) I tant que són amics, mai et trairan, i el dia que em quedi sense ella la única solució serà... tornar a la gossera o bé que me'n regalin un altre! mai he entès això del "mai més" quan es mor un amic pelut: sempre més!

neus ha dit...

hi sóc en català i en plural jejeje

totalment d'acord! si és que cada vegada que veig un gos abandonat o maltractat o lligat o sol me l'enduria a casa...

Rokins ha dit...

I que duri!
La foto és molt xula. Realment transmet bon rotllo.
Te de confesar que el principi de l'escrit m'he pensat que era el gos qui parlava i no pas tu... també m'encaixava...
Una abraçada!

Ferran Cerdans Serra ha dit...

JEJEJE de fet podria ser ben bé la gossa l'emisora del títol, perquè és molt animada, m'alegro de que t'agradi, a mi m'agraden molt les teves, una abraçada!