dimecres, 10 de juliol del 2013

Cal un Cor de Bou, per anar per la vida!

Després de No estem sols, l'amic Palomar torna amb Cor de BouL'Albert va col·laborar en la Festa d'Exposició Efímera del llibre de contes curts Perdonin que no em disculpi, i per a mi és un plaer recomanar-vos aquest disc i que l'aneu a veure si la seva gira passa a prop vostre -I si no hi passa sempre el podeu contactar!

La veritat és que ja fa dies que l'escolto: la meva recompensa del verkami que va muntar per aconseguir els diners de la gravació era, precisament, escoltar-lo d'avançada en digital. Això mateix podeu fer vosaltres, ara mateix:





El primer disc el va dur a tocar en una cincuantena de places i espais com el Festival del Mil·leni, al Festival Mirall Sonor, el Fem Ateneu... espero que amb aquest arribi encara a més gent. Hi col·laboren, entre d'altres, en Miquel Sospedra al baix (Mazoni, Sanjosex...), en Xavier Matamala a la bateria (Gorg Trio, Ex- Plouen), en Lars Serra al Piano (Praga) l'Albert Giménez al Bazuki (Àniam) i en Juanjo Muñoz (Gossos) al dobro.

Només us puc dir que ja me'l sé de memòria i que ha estat la banda sonora dels meus últims projectes, i us asseguro que no em conformo amb el primer que trobo per acompanyar-me en moments tan especials!

I em repeteixo: per anar per la vida, cal un Cor de Bou. Salut!