divendres, 23 de gener del 2015

Il·lustracions de Ferran Pecanins pel Perdonin que no em disculpi

El Ferran Pecanins va estudiar el CFGS en Il·lustració a la mateixa Escola en la que vaig estudiar Disseny gràfic: l'EART de Manresa. Després de llegir la primera edició, artesana, del Perdonin que no em disculpi (2006), va tenir la idea d’il·lustrar-ne els relats breus per al seu treball final del cicle superior. En vam parlar un dia i em va semblar genial! La seva idea, com explica al seu bloc, era “apropar el llibre il.lustrat a un públic més adult”. Aquestes serien les 4 il·lustracions del projecte final, que la veritat és que m'encanten i saben transmetre amb força la naturalesa de cada conte curt. Gràcies Ferran!
Il·lustració de Ferran Pecanins

Il·lustració de Ferran Pecanins

Il·lustració de Ferran Pecanins

Il·lustració de Ferran Pecanins

Podeu seguir-lo al Ferran Pecanins bloc i també a les vinyetes còmiques que fa per a manresa.info a la secció Els ninots de Ferran Pecanins.