divendres, 16 d’agost del 2013

La família Cerdans-Turu al complert. Bé, en falta un!

Us presento la família Cerdans-Turu, una sèrie de dotze exemplars del llibre de contes curts Perdonin que no em disculpi amb les cobertes de l’il·lustrador Joan Turu.

llibre de relats curts amb cobertes del Joan Turu

Després d’aquesta feinada, tant el Joan com jo marxarem aviat de vacances, que ens ho mereixem! En el meu cas vaig de gira per Euskadi, gira que he anomenat Euskaltour 2013, a entregar alguns exemplars de recompensa del verkami que va permetre la impressió del llibre. Bé, també vaig a visitar la colla i a desvirtualitzar-me amb el grup d'euskera a l'Skype. Encara no ens hem vist mai; hi ha ganes!

Mentrestant us proposo participar al sorteig de l’exemplar del Joan, que està fent a la seva pàgina al facebook; o bé, si voleu assegurar el tret, podeu demanar directament un dels llibres de la sèrie a la botiga online de Llibres Artesans.

Ep, que el n. 6, la noia de les cues, ja ha volat!

Bones vacances i fins la tornada!