dimecres, 8 de juliol del 2015

El misteri de la latitud 41.78

Línia imaginària en el mapa d'activitats de Llibres Artesans
Ahir estava actualitzant el mapa d’activitats de Llibres Artesans i em vaig adonar d’aquesta línia divisòria que em sembla molt marcada. Els punts en verd són esdeveniments que ja he realitzat, els punts en vermell són els programats per juliol i agost. No cal dir que intento anar a tots els esdeveniments que tenen a veure amb els llibres, la literatura o l’artesania que lliguen amb el projecte, així que no és una línia cercada o que hagi creat jo mateix. Si ens fixem en el mapa, només hi ha una activitat durant tot aquest any (programat fins a l'agost) per sobre de la latitud 41.78 que correspon a Santpedor, la ubicació de Llibres Artesans. Potser sóc molt molt friki, però aquestes coses em desperten la curiositat; com ho veieu vosaltres?