dilluns, 31 d’agost del 2015

La meva votació al Premi Núvol de Contes 2015

Un cop llegides totes les narracions, aquests són els nou relats que més m’han agradat. La meva votació, que he de fer com a participant segons les bases, són els tres primers de la llista. Us recomano la lectura de tots nou ja que el nivell és alt i segurament us agradran (possiblement en un ordre diferent al que he arribat jo).

  1. La final, d'Andrea Jofre.
  2. Objectes perduts, de Josefina Maymó i Puig.
  3. Abraçada mortal, de Feliu Torrents.
  4. Una trobada, de Ramon Pardina.
  5. Transgressió, de Pere Serrahima.
  6. Loti Ederra, d'E. Viladoms.
  7. La tastaolletes, d'Anna Codina.
  8. Què passaria si la teva ex et demanés una mica de sal?, de Laura Jacas.
  9. Una carta, de Jordi Masó Rahola.

El relat amb el que participo no apareix en aquesta llista per raons òbvies, però si el voleu llegir és La perdició d’un home, el conte curt que tanca el recull Perdonin que no em disculpi i que va tenir un plagiador molt humil.

Bones lectures!