dilluns, 21 de gener del 2008

Llum a Santa Pau



Quin contrast amb l'anterior, però és el que tenen tants gigues de fotos en RAW per a revelar. Intentaré ficar-me al dia encara que com a consequència el meu blog s'ompli de fotos inconnexes i sense més relació entre elles que el fet de que les hagi tirat jo, perquè quan tinc moltes fotos per revelar, inconscientment deixo de tirar-ne de noves. En canvi, quan aconsegueixi posar-me al dia després de revelar totes les que tinc pendents, pensaré en més idees per a sessions. Ara mateix no cerco les fotos sinó que espero a trovar-me-les (el que d'altra banda tampoc és dolent).
Espero que t'agradi aquesta foto, xantina, i que aquest fet ajudi a vigoritzar les teves defenses per a derrotar els virus que t'han atacat aquests dies.

1 comentari:

Anònim ha dit...

M'encanta, com sempre. Una foto molt teva.