divendres, 20 de juny del 2008

espieta


El gat jeu i assenyala, així, l'espai més agradable de la casa...

Jo jec amb qui em tracta bé, i m'allunyo tant de l'excés de corrent com de la xafugor i del fred. Sóc molt fàcil d'entendre, doncs: m'apropo a qui em respecta i m'allunyo de qui em fa mal...

Poques coses puc donar, pèrò aquestes són prou importants al meu entendre: sinceritat, llibertat i respecte. Això si, també les exigeixo, i encara que la gran majoria ho troba raonable, sempre hi ha qui ho considera un preu desorbitat... cadascú dona el seu valor a l'amistat.

Diuen que l'amor és desitjar allò que no tens, i que anem sempre rera qui no ens correspon... quina merda d'amor, doncs... prefereixo rodejar-me de qui m'estima, de qui valora la meva amistat, de qui m'escolta i mira d'entendre el que intento explicar... potser per això he tingut tan poques parelles, i tantes amigues?

Ara mateix, això si, estic molt ben acompanyat, i no tinc cap ganes de moure'm d'on estic.

El gat jeu i assenyala, així, l'espai més agradable de la casa...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Què ha passat?

N'hauriem de parlar, no trobes?

Tunet,

Laia