dijous, 4 de novembre del 2010

M'agrada que no t'agradi que m'agrada!

Fa un temps hi va haver un dia que m'avorria molt i vaig fer aquests botonets pel facebook partint del "m'agrada" oficial, unes propostes de botons d'imprescindible implantació:
facebook : m'agrada que t'agradi

Bé, almenys a mi em farien molt feliç, especialment l'última... Potser sóc molt rebuscat, però més que poder dir "no m'agrada" m'encantaria poder dir "M'agrada que no t'agradi que m'agrada"!
Us agrada que m'agradi? ;-)

12 comentaris:

Alegria De La Huerta ha dit...

Això em recorda el no tinc temps per pensar que no tinc temps per pensar que no tinc temps dels Mazoni...

Ferran Cerdans Serra ha dit...

Perquè després diguin que les complicades sou les dones, eh? XD
Gràcies pel comentari, l'Alegria sempre és benvinguda a casa! ;-)

Clidice ha dit...

ei! m'agrada! :P

odio això, sobretot quan són mals rotllos, algú ho hauria de veure no?

Ferran Cerdans Serra ha dit...

Hola Clidice! Costa posar-se en el lloc de l'altra persona o de l'altre sexe, però majorment és difícil perquè no sol haver-hi ganes de fer-ho :(
Gràcies pel comentari! ;-)

Clidice ha dit...

és que "les llenties" m'agrada ;)

Ferran Cerdans Serra ha dit...

M'agrada que t'agradi! ;-)

Joan Vigó ha dit...

M'agrada el post. I també m'agrada dir que m'encanta odiar tal o qual cosa (p.e. la conferència episcopal)

I en referència a l'Alegria, recordar-li, en el mateix sentit, aquell fragment d'un tema interpretat per l'Elvis: "Vaig oblidar que havia de recordar que havia d'oblidar"

Ferran Cerdans Serra ha dit...

m'agrada que no t'agradi la conferència episcopal!
:D gràcies Joan, Bon dia a tothom!

sargantana ha dit...

joderrrr..dons jo ja m'he perdut
no hi ha comodi del public??

no val aixo..
nanit!

Ferran Cerdans Serra ha dit...

i tant! encara tens el del públic, la trucada i el 50%! XD
fins aviat Sargantaneta!

zel ha dit...

Doncs és molt bo, eh? Molt i molt!

Helena Bonals ha dit...

M'agrada de poder fer servir les paraules "m'agrada", cosa que ens van prohibir a l'hora de fer un comentari de text a l'institut.