dimarts, 12 d’octubre del 2010

12 d'Octubre, dia laborable

El dia de la vaga general tenia molta feina, però vaig decidir fer vaga. Avui se suposa que és festa, concretament el dia del genocidi, un dia que els veïns que ens han tocat ens obliguen a celebrar, encara que nosaltres també hem estat i continuem sent les seves víctimes. Per això avui he decidit treballar, que en les meves circumstàncies actuals significa estudiar. Em sumo doncs als d'Òmnium Cutural. A mi m'agradaria, algun dia, poder celebrar les meves pròpies festes. Per exemple, la festa de la Independència?

3 comentaris:

òscar ha dit...

Agafo el bolígraf vermell tot esperant que es concreti la data d'aquesta darrera festa.

Fa massa anys que en tinc ganes.

Ferran Cerdans Serra ha dit...

potser és més aviat del que ens pensem, en termes relatius ;-)

David ha dit...

No fa pas gaire creia que això de la independència no ho veuria mai, darrerament, però, em sento optimista: si més no, se'n parla com mai!